Thursday, July 3, 2008

Najib tertelan kapal selam

aNajib yang membuat penafian mengenali Saiful, anak bujang yang mendakwa kena liwat, berkata, Saiful datang ke kediamannya dalam keadaan trauma menemui beliau beberapa hari sebelum membuat laporan polis mendakwa diliwati Anwar.

Saiful kononnya menemuinya untuk mendapat bantuan. Bantuan bagaimana, tidaklah pula Najib perjelaskan. Samada bantuan kecemasan atau mungkin juga bantuan 'keemasan'. Hanya Najib dan komplot konspirasinya saja yang tahu.Najib tidak kenal Saiful; tapi bagaimana Saiful tiba-tiba boleh datang menemuinya dan menceritakan suatu kisah pengalaman yang sangat mengaibkan dirinya sendiri ? Ah! Adakah semudah itu seseorang yang dikatakan dalam ‘trauma’ (bak kata Najib sendiri) tiba-tiba pergi menemui seseorang yang tidak dikenalinya dan mendedahkan pengalamannya kena liwat.

Banyak kes kejadian perkosaan atau perogolan dimana pihak simangsa biasanya akan berasa sangat malu dan hanya akan menceritakan kepada orang yang paling rapat dan sangat dikenali atau yang sangat dipercayainya ; seperti ibubapa sendiri, guru atau rakan paling rapat sebelum aduan dibuat di mana-mana balai polis. Bukan kah begitu lazimnya?

Tambahan pula kes liwat yang melibatkan seorang pria.Golongan lelaki yang lembut pun terasa aib nak menceritakan kepada orang sembarangan. Inilah istimewanya Najib dan Saiful berhubung isu ini.


Akan adakah lagi orang kena liwat atau rogol yang akan menemui Najib untuk minta pertolongan daripadanya? Ah! Najib! Susah benar orang ramai nak caya kelentong kamu itu. Mungkin kau sendiri kini yang sedang mengalami trauma hingga nampak sangat kau menggalabah!

Ada kemungkinan juga bahawa , kalau cerita Najib yang kononnya tidak pernah mengenali Saiful , tapi Saiful telah datang mengadapnya dan kita aplikasikan dengan wanita Mongolia yang diletupkan itu – bak kata Najib, dia tak kenal wanita itu ; tidak mungkinkah wanita tersebut pernah menemui Najib dimana-mana seperti mana yang dilakukan Saiful?

Kalau Saiful yang tidak dikenali Najib pun sanggup menceritakan suatu cerita yang sangat mengaibkan dirinya sendiri, agak-agaknya susah sangatkah wanita Mongolia itu menyerahkan keaibannya kepada Najib?

Mungkin bezanya ialah, Saiful minta bantuan tetapi Altantuya minta komisyen penjualan kapal selam.Nampaknya isu kapal selam akan turut menenggelamkan Najib kerana Najib seolah-olah tertelan kapal selam.

0 comments:

Inilah Jawapan Mereka!

Inilah Jawapan Mereka!


Ini Budaya Kita!

Ini Budaya Kita!

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP